keskiviikko 11. helmikuuta 2015

I'll do what it takes to make this fly

Heipparallaa tyypit! 

Kohta on jo helmikuun puoliväli, mihin tää aika on mennyt? Mulla on viimeiset luennot tällä viikolla, sitten tavallaan muutama viikko "vapaata" jonka jälkeen valmennuskurssia loppukevät. Ja kaikkea kivaa tähän ehtii mahtua. 


Tällä hetkellä istun viltin alla sohvalla ja Sinkkuelämän eka tuottis pyörii taustalla. Jouduin jäämään maanantaina saikulle töistä, kun tuntui että pää räjähtää ja oonkin käyttänyt pienen sademetsän verran nessuja tässä parin päivän aikana. Eilinen kului tiukasti peiton alla, skippasin ihan suosiolla luennon ja torkuin suunnilleen koko päivän. Katsoin leffoja, join teetä ja söin jäätelöä (pettämätön combo). Eilisen täyslepo näyttikin toimivan, sillä tänään on jo huomattavasti parempi olo vaikka taidan joutua perumaan myös huomisen työvuoron, keittiöön kun ei viitsi mennä niisteleen. Viikonloppuna oon toivon mukaan taas iskussa ja pääsen kerryttään mun matkakassaa. 

Hirveästi olisi kaikkea mitä tekisi mieli tehdä ja mitä pitäisi tehdä, mutta yritän pysytellä sängyn pohjalla vielä tän päivän, että pääsisin huomenna edes luennolle. Mulla on tosiaan enää huomenna ja perjantaina luennot, jonka jälkeen itseopiskeluviikko ja seuraavalla viikolla viimeinen tentti. Sen jälkeen mun kemistin ura oli siinä. Oon tavallaan innoissani ja kauhuissani samaan aikaan, mutta ei tää voi olla muuta kuin hyvä juttu, kun miettii mun motivaatiota opiskeluun viime aikoina. Mulla on ollut kuusi kurssia viime lukukaudella, joista kolme hylättyä, eikä tämä mun seitsemäskään kurssi välttämättä erityisen hyvin mene viime aikojen lukuintoa miettien. 



No mutta asiasta kukkaruukuun, oon vähän vihjaillut ulkomaille menosta, ja niitä matkoja on itse asiassa parikin tässä tuloillaan. Sain ihan mielettömät tarjoukset, joista ei yksinkertaisesti voinut kieltäytyä. Ensi viikolla meen parin työkaverin kanssa neljäksi päiväksi Berliiniin, ja maaliskuussa viikoksi Kyproksen lämpöön. Osalle se on golfmatka, mutta mulle se on ehdottomasti rentoutumisreissu juuri sopivasti ennen valmennuskurssin alkua. Näiden lisäksi Elisan kanssa etsitään just sopivan hintaisia lentoja Lontooseen, missä ois tarkoitus tuhlata neljästä viiteen päivää huhtikuussa. Oon vitsaillut, että elän loppuvuoden riisillä kun muuhun ei oo varaa parin isomman rahareiän vuoksi, ja näillä näkymin ei oo kaukana tuokaan kuvitelma :D No mutta vaikka oonkin kyyninen realisti, niin uskon että kaikki kyllä järjestyy ja raha-asioista selviää aina. 

Mitä muuta mulle kuuluu? Töitä. Paljon töitä, mutta toisaalta oon viimeinkin saanut sitä lisävastuuta mitä pyysin, ja siellä menee hyvin. Oon tutustunut paljon paremmin duunikavereihin ja aika loistavien ihmisten kanssa saan olla tekemisissä. Kesätyöpaikkakin on jo hoidettuna, kerrankin oon ajoissa asian kanssa. Ainakin kesäkuukausien ajan mua näkee taas samassa paikassa kuin viime vuonna, todennäköisesti jo huhti-toukokuusta lähtien. Ainiin. Hylkäsin sen asunnon. Se ei tuntunut omalta, ja haaveissa olisikin muuttaa keskustan tuntumaan loppukesästä/syksyllä. Ja jos opiskelupaikka jää saamatta ja kämppä lähtee alta, on mulle jo yhtä sohvapaikkaa tarjottu Helsingistä, että tuskin mun sillan alle tarvii muuttaa tai paeta takaisin äidin luo. 


Nyt taidan keittää vaan lisää teetä, ja vaihtaa toisen levyn Sinkkuelämää pyörimään. Yritän saada jotain kirjoitettua ennen Berliiniä, mutta viimeistään reissusta tulee taas asiaa. Mulla tuli yksi päivä hirveästi postausideoita mieleen, katson saisinko niistä raavittua jotain kasaan. Ja aina saa ehdotella jos on jotain minkä tyyppistä tai mistä aiheesta haluaisi lukea! :) 

Kuvituksena tällä kertaa pari räpsyä tosta meidän parvekkeelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti