maanantai 1. joulukuuta 2014

Morning frost

Jej joulukuu!



Istun tällä hetkellä luennolla hevosten jalostuksesta, ja vaikka mielenkiintoinen aihe niin ei jaksa hirveästi keskittyä kun näköjään lähdettiin ihan alusta, että hevosella on neljä jalkaa, kaviot, turpa ja häntä. Mutta niin, Elisa ja Jukka kävi viikonloppuna tuomassa mulle jotain tavaroita (kuten kirkasvalolampun, me like!), ja ohjelmassa oli syömisen lisäksi mm. Sami Hedbergin keikka. Käytiin Jukan kanssa myös ostamassa mun joululahja, italialainen ystävä joka majailee mun sängyn alla. Eli suomeksi sanoen pallopäinen jalusta kameralle. Aamulla pitkästä aikaa näkyvän auringon innoitamana lähdinkin kokeilemaan tätä lahjaa ulos.




Vielä kun saisi hankittua kaukolaukaisimen niin ois aika bueno. Sais nuo tarkennuksetkin enempi kohilleen.




Ainiin, mun piti kirjoittaa siitä kuinka sukkia ei oo ikinä tarpeeksi. En ymmärrä mihin mun kaikki sukat on hävinneet, meidän pyykkikone varmaan syö niitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti